"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Friday, May 9, 2008

International Conference Infrastructure Development (InCID) 2008







hurmm..7 until 9 may ari tue aku de conference kat Mariott Hotel,Putrajaya..
that conference was organized by my college, KLIUC, so nak xnak aku kne la participant tuk conference tue..hurmm...biase la aku nie mane nak best g conference cm nie tambah2 nk dgr orng present masing2 nye research..aduh..bosan giler..this picture below are the certain presenter that involve at the conference also certain topic that present at that conference..





but kat conference tue de la certain part yg interesting 'coz de cter pasal IT..yg lain tue aku dgr xdgr la coz dorng present about the engineering part..mane aku nk pham pe dorng present tue..biase la bukan bidang aku..hahha..sempat gak la aku membute..hahahaa..that conference was officiated by deputy of prime minister..hurmmm..
pe yg menarik kat situ dpt mkn sedap2 hahahaa..tue je yg aku carik..lalalala...
the 1st day mmg bosan giler...de gak la yg aku xphm langsung pe yg presenter tue present tambah2 lg presenter dri China..ya Allah dia nye english mcm dia ckp cine aduh..hurmm..saba je la..but ape ape pon conference tue successful gak la..at least dpt gak la aku knowledge skit...so pas nie leh la aku try wat paper work sendri..mane tau leh jd presenter lak..hahahaha...



0 comments: