"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Saturday, August 2, 2008

lalalala...de day of saturday


huhuhu....nothing to say..but dis morning aku bgn awl sbb xcited nk g bejoging ngan member aku..hahaha...almaklumla da lame x besenam so bdn pon da mkin mengembang..hahaha...bgn seawal jam 6 tp gerak kol 7..hahaha..biase la saturday biase nye membute lg..tp ari nie lak xcited..tue pon sbb da 2 week postpone so pg nie je la yg free...biase la bz ngan asgnment..hahah bz ke???hauhauhau...2 round gak la pusing satu ttwangse tue..penat dia aduhh gile la letih..nk putus da kaki aku nie r..tp best la....at least leh ilangkn stress stdy tue..haha..tp ape2 pon pose tue camera xleh dilupakn..hahahha...gile tol aku ngan si rehan nie..hahahaa...so i will upload some of the pic dat have taken..lalalaala





huhu...time joging pon leh posing dak nie..mmg sengal tol dia nie..haha..aku ke yg sengal..hahha






lalala...posing maut lg si rehan nie r..sape2 yg bekenan bg tau aku leh aku adjustkn..hahha..dia nie pon tgh tungu calon..hahah

2 comments:

ZaFrY said...

hahaha..
weii selepas ko jog da nampak sust sikit..
so selalu la jogging k..
lalala~

EzaAriff said...

kureng jerk
perli aku..aahh