"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Sunday, August 17, 2008

bowling tournament at MInes


hurmm..dun know wat 2 write...but this evening our CoCo clas make a event which bowling tournament among the clas member...tp biase la janji melayu kn kate stat kol 4 tp kol 5 gak stat..mule2 tue dah tensen gak sbb stat lambt then sunday lak tue yg mmg ramai org..huh..so bile da stat tue mcm2 la aksi yg tejadi td.. yg penting smua enjoy td..penat mmg penat but it fun..at least release la stress msing2 so xde la nk pkir asgnment yg belambak tue..haha..hurmm.aku pon da xtau nk type pe nie...aku da mlas nk menaip n aku de asgnment yg xsiap lg nie..almaklum la suke wat asgnment last minutes so mcm nie la jd nye..ahak ahak....



aksi-aksi yg sempt aku snap td..huhuh



team mate aku..hahahha..yg smua nye sengal like me..


me with malar..




with the medal..lalalaa..

0 comments: