"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Saturday, October 23, 2010

LalaLa new Entry for 2010,hahahaha...


there's a lot of thing dat happen to me during dis year, we have bout 2month to end the 2010, but aku bru de mse nk update blog yg tah bile last aku login.. hahahahha..

got a lot of story that i want to share here, cm tue aku wat dlm entry la..xde la pening pale otak..hahahhaha..


January:
: Still on clas, huhu, tp dalam training java, konon2 nye nk jd programmer la kan.. So muke mcm excited doing in dat clas, trainer aku suh la p interview at 1 company IT..pegi la aku try, nk djdikan criter, suppose 2 interview yg kedua, tp dsbbkn 1st interview aku reject, ni kire 1st interview la, mlm nk interview gler aku wat stdy..hahaha..smua psal java aku stdy termasok la database..hahaha..gles excited..huhuhu...

: End of de month i got dat job..hahha, tp memandngkn aku nie fresh grade so aku d anta training for 2month.




February:
: Yehaaa, im start my work, tp s a trainer Software Engineer dulu la..hahahhahha.. tah leh blah title ade gak engineer kt blakang tue..hahahahah...

: Macam2 kwn aku knal, a lot of character yg de kt situ, tp layn kn aje r..hahahhahaa..

: During in dis month also my anniversary with my cik dil..hahhaha..genap la setaun kitorng kapel, cm lawak la plak..xcaye pon ade, from my besmember, tetibe jd bf..kahkahkahkah.. ape2 harap jodoh kami bekekaln, Amin..


March:
: Ape erk story on dis month, hurmm.. owh my kezen wedding..huhu...so congrate la kt dia..smoge menjdi isteri yg solehah..hehehe..teruje lak aku nengok dia kwin..kahkahkah

: And also i complete my 2month training..yehaaa....congrate to myself..wink*wink*




April:
: I start my day s a worker for de post Associate Software Engineer aka software developer aka programmer...huhuhu..

: So dorng ltakkn aku dlm Integration Team..so aku kasi la sndri name post aku s Integration Developer..hahahahha..tungang langgang gak r keje, sbb aku nie da la xpndai..hahaha.kesian dorng dpt staff cm aku..

: 1 month there, pening2 gak r aku nk handle bende tue..hahahahhaa...mood pon blom ade as a employee.. lalalalala



May :
: huhhu dis month pon my kezen also kwin..haahhha.. so congrate to gg for wedding..wehuuu..jeles sya..hahahaahha

: Yeah, aku suke bln nie sbb nye m become 26years old...hahahaha.. da tmbah lg 1 angke umo aku...tp aku xsdar pon dri nie da 26..hahahahhaaha..


: Even da 26 aku stil dpt present..hahhaa.. 1st present aku dpt from teamate aku, dia kasi bunge..hehhehe...nway thank cris :p 2nd present from my cik dil la, hahahha... 3rd from my niece fathin, dia watkn cupcake tuk aku..hahahhaa...maseh ya.. smua :p



June :
: huhu..rmai tol la yg kwin taun nie.. so dis month sorng lg kezen aku kwin... umo sebaye ngn aku..huuhu.. so slamat pengntin bru la tuk dia..huhuhuh...





July :
: worst become worst dis month, mane taknye teamate aku blah, so smua keje dia aku handle.. bebanan yg aku rse aku xlh nk handle..grrrrr... hate it...


stress mcm aku..hahah

August :

: hurm, xde cter menarik pon dis month,hahaha..sbb bln pose kan..so bln nie aku baik skit..kahkahkahkah.. n mase aku pon byk abis kt client site..wehuuu....



September:
: hurm..bln raya la..hahahaha...s usual la beraye kt gmbak dlu, then 2nd raya balik perak..wehuu...
: on dis month pon, m n cik dil decide to move further..huhuhu...Alhamdulilah kedua dua pihak setuju n xmembantah..hahahahah :p . m i ready to b his wife...wink*wink*



October :
: hurmm... pe de kt bln nie..huhuhu... owh thing yg xpenah aku rse selame 26 taun aku idop..huhuh on 3rd family cik dil dtg merisik..hahahha.. gler siot nebes mse mak dia srung kn cincin..hahahhhhaa.. so sebult suare kitorng decide tuk tunang on 7/11/10 like my nephew said 7eleven..hahaahhahaa..

so memandngkn bln november lom muncul lg, so xde la bende nk dstorykn.. so we meet again on next entry..wink*wink*

||my fren+enemy+bf = future fiance&husband~wink||

2 comments:

shima said...

ehem ehemmm

EzaAriff said...

uit, makcik nie de kt sni..aishh