"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Saturday, October 30, 2010

no title to display


hurm, wat story dis morning.. wah pg nie ujan..sonok nie kalo dpt tdo lg, tp mate nie da xleh nk tdo, ngn prot ku meragam..hahahaha..



hurm, now we talk bout story yg aku nk cter..huhuhu.. about 9month aku keje s developer, aku suke keje tue, tp environment tmpt dia yg mmbuat kn aku tekad utk left my job..adehh...tp msalah skrng aku xtau ape how do i talk to my bos..uwaaa..



syang nk tingalkn kwn2 yg da aku angap mcm family aku sndri, but i have to...xkn kter nk keje sbb tepakse...adehh..




aku pon da dpt keje bru..mse blom dpt keje brani je aku nk inform kt dorng aku nk blah, tp bile btol2 nk blah tekedu xtau nk inform ape..uwaaaaa....how should i do..tekanan nye rse :(




ok so mlas nk sedih2 lg,kang spoilt kn mood aku pg sabtu nie r..hahaahah...so kiter abaikn je bende nie dlu...wehuuu... wink*wink

0 comments: