"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Sunday, January 19, 2014

1st Family vacation on 2014


Assalam,

Rupenye da lame x update blog nie.. da besawang da hahhhha... semalam kami dua beradik besama family memasing, pegi bekelah di Pengkalan Balak, Melaka.. Almaklumla ayah pon tgh bekeja kat langkawi, kitorng pon x lepas peluang gak la g jln2... hihihi.. begini la kalo adik bradik x ramai... huhuhuh...

So atas cdangan n persetujuan masing2, taun nie kiter smua wat vacation dalam malaysia.. hihihi... tetubuhla skrng tabung 'cuti2 keluarga'... ngeh ngeh.. yg penting skrng anak2 happy n kitorng pon enjoy... hhaaahha

da la mlas nk menaip lagi.. so kiter enjoy dlu pic.. bye bye.. c u then








0 comments: