"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Wednesday, July 15, 2015

15/7/2015 @28 ramadhan


Assalammualaikum Semua,

Dalame x update blog nie.. da berabuk bersawang da... hihiihihih..

alhamdulilah, tahun nie byk la perkara gembira da aku capai.. Pertamanye dah betukar ke tempat kerja baru setelah 4thun dok stress ari2.. hahahahha.. 

keduanye, alhamdulilah tercapai gak hajat nk pregnant after si ajiq tue da 3 tahun.. rezeki tempat baru kot... kihkihkih.

ape lg nk menaip nie.. mcm mlas nk menaip lak..

ok la nti sambung la kalo rajin..

sebelum kiter blah.. saya ucapkn 

Selamat Hari Raya tuk Semua.. 




0 comments: