"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Thursday, December 25, 2008

n0 TiTLe .... ????


hmm...xder cter sbenanye nk d cter kn..saje je nk update kn blog nie...sbb aku xleh lak nk tdo...so saje je la nk menaip nie r..pe erk nk merepek kt blog nie r..huhhu

hmm siang td aku de dgr lagu Afgan " yg ku tahu cinta itu indah" is it true that luv is beautiful..??
rse nye btol la kot cinta itu indah...mayb dia indah mse mule-mule percintaan kot..hahah...agak nye la kan..

"x pernah aku membayangknnya, bile insan sdg patah ati, kali ini ku rsekn sesungguhnya, siang ari ku bagaikn mlm, pelangi pun mewarnakn kelam, inikah d namakn patah ati..." dis is some of the lyric yg de dlm lagu tue, bile dgr byk kali cm de maksud je d sebalik lyric tue..huh..

mcm mane kiter nk carik cinta yg btol-btol indah?? asal smpi skrng aku stil xdpt jwapan tuk soalan tue yer..hmm...sush sgt ke nk crik jawapan dia...so nnti la kiter crik jwapan tue yer..aku pon da mlas nk menaip..so till c in da next post..hahaha...



2 comments:

Unknown said...

laporpo watakungsi....... natang beruk ko mengarut nie hqaaaaahhhhh

EzaAriff said...

hahahaa...ader gak mangkuk hayun nie..aisshh..