"For the rest of my life, I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true, Till the end of my time, I`ll be loving you. loving you, For the rest of my life, Thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes, Now and forever I I`ll be there for you"

Monday, December 29, 2008

what ???? b0saaaaannn


hahahah...adehh aku kebosan btol la....sem nie btol2 bosan gler r...da last nie la makin dia bosann..ishh da xtau da nk wat pe aku kt umah nie r..

tambah2 lak tgh mid sem break seminggu nie la, makin kebosanan..adehh....pe bende yg aku nk merepek nie pon aku xtau..hahahha...

xde agenda sebenanye tp saje je nk bykkn blog yg sengal nie r...hahaha...so Selamat Tahun Baru kepade smua..memandangkn ari ni 1 Muharram kn...hope ape kiter rancngkn akan tercapai la..n lg bape ari jer nk tingalkn 2008..hurmm dat so mant thing dat happen in 08..hurmm...memory-memory yg xleh lupekn slame lame nye..ceh ceh...da stat sengal aku da..haha

so sblom dia merebak, baik la aku till off my wrote now..so hope 2 c in the next post, post b4 we end the 2008..yehaaaa... :p



:: it me 0LyYosS aka Ezayufina ::

0 comments: